امام جمعه‌ موقت تفرش: ظرفیت نخبه‌پروری تفرش تقویت می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

هفته فرهنگی

 امام جمعه موقت تفرش گفت: تفرش به سبب داشتن مفاخر فراوان، ظرفیت نخپه پروری را دارد که باید از هفته فرهنگی در این راستا به درستی استفاده شود.

به،گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، حجت‌الاسلام مصطفی‌مهدیان عصر امروز در جلسه‌ ‌کارگروه‌ اموراجتماعی و فرهنگی استان مرکزی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: باید در راستای پیروی از منویات مقام معظم‌رهبری در مورد شعار امسال تلاش شود و مسئولان در این زمینه گام‌های تایرگذاری را بردارند.

وی افزود: انجام کارهای فرهنگی می‌تواند در رشد و شکوفایی هربخش تاثیر گذار باشد و انجام کارهای فرهنگی توسط مردم بسیار مهم بوده که باید در این راستا و نهادینه کردن این اموردر جامعه گام برداریم.

امام جمعه موقت تفرش تصریح کرد: انقلاب امام حسین(ع) یک انقلاب فکری و فرهنگی بوده که باید به آن توجه شود و فرهنگ عاشورایی در جامعه تبیین شود زیرا پیام عاشورای حسینی(ع) چیزی جز اصلاح فکر، رشد باورهای دینی و امر به معروف و نهی از منکر نبوده و باید برای احیای این فریضه با همکاری مسئولان گام برداشت.

حجت الاسلام مهدیان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک کار فرهنگی بوده گفت: این فرهنگ باید هم‌سو با اهداف نظام و انقلاب و نیز پیروی از موازین اسلامی در جامعه انجام شود تا بتواند به نسل‌های بعدی نیز منتقل شود و در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: انجام کار فرهنگی باید در جامعه رشد و شکوفایی ایجاد کند و بتواند افراد را به پیشرفت نزدیک کند که اگر این مهم رخ ندهدکار فرهنگی یک تبلیغ محسوب می‌شود که باید انجام این امور به دست علماء و بزرگان بیفتد تا بتواند تاثیرگذار باش.

امام جمعه موقت تفرش تصریح کرد: باید از حضور جوانان در انجام کارهای فرهنگی استفاده شود و این قشر بتوانند در جامعه حضوری پررنگ تر داشته باشند که اگر این اتفاق بیفتد جامعه به اهداف متعالی خود می‌رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:45 | نویسنده : میثم اله وردی |